FAQs
V1: Hoe kan ik betalen?
A1:
- Achteraf betalen: binnen 14 dagen na ontvangt van de artikelen betalen.
- iDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
- Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd
- PayPal: makkelijk en snel betalen, je hoeft hierbij geen contactgegevens in te vullen, omdat deze bekend zijn bij PayPal.
- Bancontact: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Alleen mogelijk voor Belgen.
- Belfius: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Alleen mogelijk voor Belgen.
- KBC: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank. Alleen mogelijk voor Belgen.
- Overboeking: nu even geen tijd? Betaal later via een overboeking. Via de mail wordt een e-mail verstuurd met instructies over hoe te betalen.
- Cadeaubon: voeg bij de stap 'contactgegevens' een kortingscode of cadeauboncode toe. Je ziet vanzelf of je een restbedrag moet betalen.
V2: Mijn internetverbinding werd verbroken. Kan ik doorgaan met winkelen?
A2: Ja, absoluut. Alle winkelmandjes worden een week bewaard. Daarom sturen we een vriendelijke herinnering naar uw e-mailadres over uw verlaten winkelmandje.
V3: Ik kon mijn betaling niet afronden: er ging iets mis. Wat moet ik doen?
A3: Controleer allereerst of u een Visa, Mastercard of American Express creditcard of een actieve PayPal-rekening gebruikt. Zorg er ten tweede voor dat uw saldo correct is. Als u nog steeds problemen heeft met het betalingsproces, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons vriendelijk ondersteuningsteam.
V4: Kan ik betalen bij levering?
A4: Nee, deze optie hebben we niet. Onze site is 100% veilig en gekwalificeerd door Stripe en PayPal, dus je kunt zonder zorgen een kaart gebruiken. U kunt ook altijd terugbetaling aanvragen als er iets mis is gegaan met uw zending.
V5: Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?
A5: Nadat de bestelling is geplaatst, duurt het 1 werkdagen om de bestelling te verwerken door de fabrikant. U ontvangt een traceernummer en de bestelling wordt verzonden. Nadien duurt het gemiddeld 7 dagen om de bestelling te leveren. U ontvangt een traceernummer om uw bestelling op te volgen. Bekijk onze verzendgegevens onderaan de pagina voor meer informatie.
V6: Mijn korting is niet toegepast. Wat moet ik doen om het te krijgen?
A6: Alle promotiecodes die u op onze sociale netwerken of site worden beloofd, moeten 100% van toepassing zijn. Als u heeft opgemerkt dat er iets niet werkt, laat het ons dan weten en wij zorgen ervoor dat u krijgt wat u is beloofd.